LLUMS puder i korektor- recenzija



Puder





Količina:

30ml



Miris:

klasičan llums miris



Tekstura:

srednje je teksture



Proizvodjač kaže:

Tečni, matirajući puder pogodan za sve tipove kože. Ujednačava ten za postizanje prirodnog izgleda. Iako ima dobru pokrivnu moć, veoma je lagan na koži. Hidrira ne ističe pore i fine linije na koži. Koža izgleda glatko, zdravo i osveženo.

Oksidiranje:

Nijansa koju ja imam oksidira za dve nijanse i to u narandžasto sa dosta pink u sebi. Možete pogledati na slici ispod:



odmah nakon nanošenja, dva sata nakon nanošenja




Kontrola sjaja:

nakon trećeg sata sam prosijala što i nije strašno


Ponašanje na licu:

lepo se stapa sa licem i lagano se blenda
nakon nekih šest sati sam primetila da mi se skinuo sa obraza (što može biti posledica diranja lica) i da mi je da bradi ostao u pečatima.


Moj utisak:

Dopada mi se:

završnica
cena (na sniženju je 400 din)
izgled pora ( ne ističe ih)
ne hvata se za suve delove

Ne dopada mi se:

sastav
oksidiranje


Imam izuzetno svetao topli ton kože kome ne odgovara nijedna nijansa koja je u ponudi. Sve nijanse su ili pretamne ili hladnog podtona a one koje su neutralnog oksidiraju u pink.
Sastav je nešto što mi se nije dopalo jer postoji mogućnost da će mi izaći neželjene akne i to je dovoljan razlog da ga nikome ne preporučim i da ga više ne kupujem. Nakon prvog nanošenja sam primetila da mi je lice ''buknulo'' ali sam mislila da je to PMS te nisam obraćala pažnju. Ali kada sam pogledala i proučila sastav, primetila sam da ima naftnih derivata, konzervanasa i isopropyl myristate (koji direktno utiče da nastanak akni)



Ocena:

6/10



Cena:





tekstura, nijansa, prekrivanje, završnica


Korektor





Količina:

9ml


Miris:

klasičan llums miris, blaži je od pudera


Tekstura:

vodenkasta i lagana


Proizvodjač kaže:

Lagani tečni korektor koji pokriva i posvetljava, čime vam pomaže da postignete idealan izgled područja oko očiju. Lagana formula pokriva nedostatke i lako se nadogradjuje, a da pri tom ne ostavlja težak osećaj na koži i ne zadržava se u finim borama oko očiju. Lako se nanosi i ima dugotrajan efekat. Ovaj tečni korektor je trenutno dostupan u četiri nijanse od kojih je lako odabrati nijansu koja se slaže sa bilo kojim tipom kože.

Aplikator:

Mali aplikator koji za ovu teksturu proizvoda nije dobar jer je sam proizvod tečan i potreban je deblji aplikator koji bi uhvatio više proizvoda


Blendanje:

lako se blenda. Jača pokrivna moć se dobija prstima dok izgleda zagladjenije sundjerom


Prekrivanje:

lagano







Ponašanje na licu:

izgleda lepo i hidratantno


Moj utisak:

Dopada mi se:

lagan za svakodnevno korišćenje
tekstura
boja i podton

Ne dopada mi se:

aplikator koji nije adekvatan za teksturu


Cena:

350 dinara


Kupiti:

Ocena:

8/10


Moje preporuke:

Puder mi se ne dopada jer previše oksidira i ima sastojak koji može loše uticati na moju kožu.
Korektor mi se dopada jer je lagan i odličan za svaki dan. Odgovarao bi osobama sa suvljim predelom oko očiju. Moram da napomenem da ovaj korektor nema visoku moć prekrivanja; rekla bih da je slaba srednja do srednja (u zavisnosti od alatke koju koristite za blendanje).



Do sledećeg čitanja,

Mirjana




Коментари

  1. Interesting review darling, so lovely products. I love this foudnation.
    Great post darling, so nice and interesting.
    Like it so much. Have a nice day!

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajna recenzija draga! Nisam probala ništa od llumsa sem olovki za usne sa kojima nisam nešto naručito zadovoljna. :) Fotke su odlične!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  3. Super recenzija, skroz drugacija a veoma zanimljiva :)

    zapratila sam tvoj blog i lajkovala FB stranicu, nadam se da ces uzvratiti

    oazalepote.blogspot.rs

    <3

    ОдговориИзбриши

Постави коментар