Max Factor eye luminazer- detaljna recenzija


Korektor o kome se ne priča.















Količina:

15 ml



Rok trajanja:

12 meseci



Miris:

intenzivan i lep; meni ne smeta



Proizvodjač kaže:

Eye Luminizer Brightener tečni korektor ima laganu formulu koja trenutno osvežava izgled umorne kože, prosvetljava je i umanjuje vidljivost tankih linija u predelu ok

Tekstura:

mus; vazdušasta



Prekrivna moć:

srednja






Blendanje:

lepo se blenda i prstima i sundjerčićem



Dugotrajnost:

uvuče se u borice nakon 7-8 sati ali ne izgleda katastofalno




Cena:

1000 dinara



Ocena:

9/10



Kupiti:

Jasmin: ovde
Lily: ovde



Moj utisak:


Ne dopada mi se:

muss tekstura- lepo se nadogradi ali se skupi u boricama nakon tri ili četiri sata
ne preterujte sa proizvodom jer će se uvući u borice


Dopada mi se to što je:

lagan
lepo se blenda
izgleda lepo čak i kada se skupi u boricama
količina samog proizvoda
količina koja je potrebna za korišćenje (trećina pumpice za oba oka)
pakovanje
miris



Moja preporuka:

Ukoliko imate neki korektor koji volite ovaj vam ne treba. Meni se dopada jer ga koristim za dane kada želim nešto lagano i brzo za nanošenje.






Da li ste probale ovaj korektor?

Šta je sledeće što želite da recenziram?



Do sledećeg čitanja,

Mirjana M

Коментари

  1. Super post! Ovaj korektor mi izgleda jako dobro,nisam nikada čitala nikakvu recenziju o njemu ,ali ti si to odlično napisala,super izgleda! <3
    Novi postovi su na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар