Avon mat ruževi- detaljna recenzija






Nude nijanse:






Marvelous mocha
Nije mi najomiljenija nijansa jer je za moj podton kože pretopla što ne znači da će ostalima loše stajati.


Pure pink
Definitivno moja najomiljenija svakodnevna nijansa. U sebi ima i rozih i breskvastih tonova ali preovladavaju pink tonovi.


peach flatters
Tamnija je od prethodne nijanse. Neutralna je.


Uporedjene nijanse


Pink i ljubičaste nijanse






Adoring love
Vrlo lepa nijansa koja nije prenapadna; dosta je neutralna i mislim da će svima lepo stajati

Ravishing rose
Tamnija i intenzivnija od prethodne nijanse. Prava letnja nijansa.

Bery blast
Jedna od omiljenih nijansi. Ima dosta crvene i ljubičaste(bar se tako vidi na mojim usnama) ; neutralna je. Odlična za jesen i zimu.


Crvene nijasne







Ruby kiss

Jedna intenzivna crvena nijansa sa dosta plavog podtona. 



Red suprime

Topla crvena nijansa i moram priznati da je ovo nijansa koja mi se najmanje dopada. 







Količina:

3,6


Rok trajanja:

jedna do dve godine



Proizvodjač kaže:

Prvi Avon mat ruž za usne koji u isto vreme matira i hidrira usne!

pruža dugotrajnu, mat i visoku pokrivenost
nežno se nanosi
ne isušuje usne i zadržava hidrirane usne

Kako deluje:Baršunasta formula pruža potpunu pokrivenost u nežnim mat bojama. Zadržava vlagu u usnama i održava boju tokom celog dana.

Kako se koristi:Naneti ruž na cele usne, počevši od sredine gornje usne, ka spoljnim uglovima - potom i na donju usnu. Nakon što nanesete ruž na cele usne, uključujući i same uglove usana, skinite višak ruža pomoću tufera ili maramice.
Ukoliko imate veoma suve usne, najbolje je prvo ispilingovati ih kako biste skinuli suvu kožu sa usana i nesmetano naneli boju na cele usne. Takođe, kako bi boja duže ostala na usnama, možete iscrtati krajeve usana uz pomoć olovke za usne u neutralnoj boji ili boji ruža koji nanosite.



Sastav:

ETHYLHEXYL PALMITATE- poboljšava teksturu

DIMETHICONE - silikon

POLYETHYLENE -stablizator formule; može biti toksičan

ISOPROPYL ISOSTEARATE-sredstvo za omekšavanje kože

ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE - hemijski zaštitni faktor

OZOKERITE - mineralni vosak koji se koristi za poboljšavanje teksture 

LANOLIN - zvuči lepo ali je zapravo masnoća koja je životinjskog krzna

DIMETHICONE CROSSPOLYMER - silikone

POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE - nije odobren od CIR-a

CALCIUM SILICATE - koristi se kao boja; nije dozvoljeno da se koristi u proizvodima koji su namenjeni usnama ili za područije oko očiju

POLYMETHYLSILSESQUIOXANE - bezbedan je

SILICA - nije zdrav pogotovo ukoliko se udahne

SYNTHETIC WAX -sintetički vosak

MICROCRYSTALLINE WAX/CIRE MICROCRISTALLINE - bezbedan sastojak

LAURYL PCA -

TOCOPHERYL ACETATE -forma vitamina E

C18-38 ALKYL HYDROXYSTEAROYL STEARATE- 

CAPRYLYL GLYCOL- prirodni aditiv

COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA- bezbedan je

LAURYL METHACRYLATE/GLYCOL DIMETHACRYLATE CROSSPOLYMER

PARFUM/FRAGRANCE- parfem

BHT. MAY CONTAIN: IRON OXIDES- bezbedan sastojak

RED 7 LAKE/CI 15850
crvena jezgra;bezbedan je za usne ali ne i za oči

MICA/CI 77019 -mineral koji se koristi kao boja

TITANIUM DIOXIDE/CI 77891
štiti od UVA i UVB zračenja

RED 6 LAKE/CI 15850 -crvena jezgra;bezbedan je za usne ali ne i za oči

RED 27 LAKE/CI 45410- crvena jezgra;
bezbedan je za usne ali ne i za oči

RED 33 LAKE/CI 17200 -crvena jezgra;
bezbedan je za usne ali ne i za oči

YELLOW 5 LAKE/CI 19140 -žuta boja;
bezbedan je za usne ali ne i za oči



Pigmentacija:

10/10



Nanošenje:

klizi po usnama



Preslikavanje

u zavisnosti od toga koliko slojeva nanesete

Ravishing Rose, Berry Blast

Marvelous Mocha, Pure Pink, Peach Flatters, Adoring love, Ruby Kiss, Red suprime


Osećaj na usnama:

lagana tekstura se ne oseća



Cena:

zavisi od kataloga



Ocena:

9/10



Moj utisak

Jedan pristupačan ruž koji je lagan na usnama i nije suv. Ima polumat finiš i hidratantan je. Skida se postepeno i nije vodootporan. Kremast je i veoma pigmentovan. Svi su podjednako dobri i formula i pigmentacija se ne menjaju u zavisnosti od nijansi.








Da li ste vi probale ove karmine?

Do sledećeg čitanja,


Mirjana.


Коментари

  1. Ja sam izrazito veliki ljubitelj i Oriflame ali i Avon kozmetike, naravno Avon preferiram jer pored razlicitih preparata za negu koze i kose, ima fenomenalnu sminku. Mogu se pohvaliti da sam iste ruževe probala i sama, i to u nude i bordo nijansi (nesecam se tacnih naziva), i po mom misljenju su sasvim korektni tako da mi je drago sto sam cula i tvoje misljenje. odlicna recenzija.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, obožavam tvoje recenzije jer su iskrene i detaljne. Avon je brend koji je pristupačan i jako dobar, nijanse ruzeva su im divne, moja omiljena iz ovog posta je Bery blast. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne slike! Isporbala sam tester od, ja mislim Adoring Love nijanse i odusevljena sam, kremasti i pigmentovani, ne osecaju se na usnama. Planiram i da porucim neku nezniju, svetliju nijansu te mi je ovaj post dobro dosao! :)
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Imam marvelous mochu i zadovoljna sam jakoo !
    Divan post draga,samo tako nastavi!
    Obožavam tvoj blog ♥

    ENIWAY

    ОдговориИзбриши

Постави коментар