Proizvodi za isušivanje bubuljica- Afrodita vs Avon vs Farmasi






U jednom od postova sam površno uporedila Afroditin i Avonov gel za isušivanje bubuljica

Afrodita young and pure remove spots


Količina: 15 ml

Miris: blag

Proizvodjač kažeZa izuzetno brzo i efikasno isušivanje bubuljica! Nakon nanošenja upaljeno mesto se smiri, crvenilo postupno nestane, a bubuljica se smanji i BRZO isuši. Zbog njegove lagane, brzoupijajuće teksture moguće je neposredno nanošenje pudera.

Sastav:

Aqua- voda

 Niacinamide- Vitamin B3 koji utiče na lečenje kože 

 Thymus Vulgaris Leaf Extract- ekstrakt majčine dušice

 Propylene Glycol- vezuje velike količine vode za sebe

 Sodium Benzoate- organska kiselina

 Citric Acid- limunska kiselina

 Ethylhexylglycerin- dobra zamena za phenoxyethanol

 Phenoxyethanol- izbegavajte ovaj sastojak

 Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer- izbegavajte ovaj sastojak

 Parfum- parfem

 Sodium Hydroxide

Cena i gde kupiti: ovde

Moj utisak

Ovaj proizvod ne isušuje bubuljice. On utiče na brže sazrevanje bubuljica i nakon njegove upotrebe koža nije mnogo isušena. Moram da kažem da ovaj proizvod neće rešiti problem preko noći ali će uticati na lečenje akni.

Ocena: 8/10


Avon tretman za akne sa salicilnom kiselinom od 2%



Ovde  možete pogledati recenziju ovog gela

Farmasi Dr C. Tuna Tea tree SOS serum


Količina: 10 ml

Miris: baš jak (meni je u početku smetao)

Rok trajanja: 12 meseci

Proizvodjač kaže: SOS višenamenski serum sa čistim uljem čajevca, pruža potrebnu negu problematičnoj koži uz neverovatan pročišćavajući efekat. Za hitne slučajeve. Čisti serum čajevca ciljano deluje na oštećenja kože, ubrzava i pospešuje njen oporavak, te direktno tretira bubuljice kako bi se sprečio njihov nastanak bez preteranog sušenja kože. efikasno i brzo smanjuje pojavu mitisera jer čisti i ne začepljuje pore. Ujedno omogućava i blagi prirodni piling kože. PH neutralno. Odlično tretira ujede razlih insekata, posebno komaraca, na koje deluje umirujuće na područije uboda. Kod ugriza krpelja naneti višenamenski SOS serum i nakon 20 minuta krpelj će sam otpasti. Serum nanosite još tri puta dnevno kako bi se izbegla infekcija. Kod ugriza komaraca, pauka ili uboda ose ili pčele stavite hladan oblog natopljen SOS serum.

Sastav:

Aqua- voda

Alcohol Denat- isušuje kožu

Polysorbate-20- može iritirati osetljivu kožu

Malaleuca Alternifolla (Tea Tree) Leaf Oil- ulje čajevca

 PEF-40 Hydrogenated Castor Oil- nije za osetljivu kožu

 Limonene- sastavni deo esencijalnih ulja; prirodni konzervanas

Cena i gde kupiti: ovde možete poručiti farmasi proizvode

Moj utisak

Ovaj proizvod zaista isušuje kožu i iz tog razloga bih vam preporučila da ga stavljate samo na bubuljicu a ne na veću površinu. Ja ga ne stavljam na T-zonu iako mi se ona masti jer mi površinski deo kože isuši pa se ona peruta. Isušuje manje od Avonovog gela a više od Afroditinog.

Ocena:9/10

Moj utisak: Moj favorit je definitivno Farmasi sos serum jer je višenamenski i ima sve ono što ja tražim u proizvodu za lečenje upalnih procesa. Afroditin gel je najblaži i on je za one koji ne žele da im se isušuje koža već da se zaleči. Avonov najviše isušuje što mi nekada ne odgovara. Po mom mišljenju, Farmasi je zlatna sredina.

U zavisnosti od toga šta vi tražite i volite u proizvodu to i izaberite. Ovi proizvodi se nanose samo na bubuljicu koju želite da sanirate. Ja ih ne koristim konstantno jer nema potrebe za time. Nijedan od ovih proizvoda vam neće smiriti bubuljicu preko noći koju ste prethodno ''kopali''; veći problemi se ne rešavaju brzo.



Da li vi koristite ovakve proizvode?

Da li vam se dopao ovaj post?


Do sledećeg čitanja,

Mirjana



Коментари