Bourjois Helthy mix puder i korektor nova formula-detaljna recenzija






Bourjois Healthy mix 













Količina:

30ml



Miris:

predivan, voćkasto sladak; najviše se oseća kajsija



Rok trajanja:

12 meseci



Proizvodjač kaže:

70% VIŠE BLISTAVOSTI I BESPREKORAN TEN DO ČAK 16 SATI!Prvi Bourjois tečni puder na bazi voćne terapije, za besprekoran i blistav ten koji ostaje nepromenjen i do 16 sati!Prefinjena formula glatko klizi na kožu i pruža joj besprekoran, ali prirodan izgled.I ujedno je dobra za kožu: 8 sati hidratacije, dozvoljava koži da diše,dermatološki ispitan proizvod.



Sastojci:

Voda -

Dimetikon - silikon koji mojoj koži prija ali oni koji izbegavaju silikone neće voleti ovaj sastojak

Ciklopentasilikon - u suštini je bezbedan, ovaj sastojak može izazvati iritacije ako dospe u kontakt sa očima (dakle, ne sipati puder u oči)

Fenoksietalon - ima antibakterijsku upotrebu, 

Dimetikon Kraspolimer - stvara barijeru i hidrira kožu

pantenol - alkohol proteinske kiseline koji je veoma zdrav za kožu

silicijum -

parfem - preterana upotreba parfema može izazvati alergijske reakcije kod osoba sa osetljivom kožom

glicerin - ne iritira kožu

ekstrakt jabuke - hidratacija, eksfulijacija, tonifikacija

ekstrakt kajsije - smiruje kožu

ekstrakt lubenice - vitamin A, C, B6

djumbira -antiastenično, antispazmotički, analgetički

glicerin - dobar za kožu ukoliko se ne koristi u izvornom obliku

vitamin e -sadrži antioksidante i utiče na lečenje kože

limunska kiselina - tonira masnu kožu, hidrira, antibakterijska svojstva

liskun prirodni mineralni obojivač

hijaluronska kiselina - vezuje veliku količinu vode i samo hidrira. neke osobe mogu osetiti isušivanje ali u velikom broju slučajeva bez obzira na godine i tip kože hijaluron  je dobar sastojak

sorberska kiselina - jedan od šest supstanci koje su dozvoljene



Stara formula:(boldirani su sastojci koji su isti kao i u novoj verziji)

Water, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Butylene Glycol, PEG-10 Dimethicone, Aluminium Starch Octenyl Succinate, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Disteardimonium Hectroite, Disodium Stearoyl Glutamate, Dimethicone Crosspolymer, Tocopheryl Acetate, Alcohol Denat, Parfum, Propylene Glycol, Panthenol, Aluminium Hydroxide, Silca, Glycerin, Pyris Malus (Apple) fruit extract, Sodium Hyaluromate, Cucumus Melo (Melon) fruit extract, Prunus Armeniaca (Apricot) fruit extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Pantolactone, Sorbic Acid i može sadržati Cl 77891, Mica, Cl 77491, Cl 77499, Cl 77007.

*sastav je "analiziran" onoliko koliko je potrebno da znate sta se nalazi u proizvodu. svako drugačije reaguje i ne uzimajte sve zdravo za gotovo *


Prekrivna moć:

Srednja pokrivna moć


jedan tanak sloj; nijansa 52


Izgled kože nakon nanošenja:

blistava završnica



Blendanje:

Lako se blenda i ne ostaje u pečatima



Kontrola sjaja:

Nanela sam ga u 10 pre podne i zamatirala Rimmel stay mat puderom
Zasijala sam se u 14 časova i matirala sam se samo papirićima (nisam stavljala puder za matiranje)
Ponovo sam se prosijala oko 6 i skinula sam oko ponoći kada je počeo da se skida sa T zone


Izgled na kraju dana:

Nakon 10-og sata nošenja primetila sam da je počeo da se skida sa T zone ali ništa što bi se primetilo. Na kraju dana sam primetila da je skoro nestao sa T zone ali je na obrazima ostao kao i na početku dana.



Cena:

Lilly shop: ovde
Jasmin: ovde



Ocena:

10/10




Bourjois healthy mix korektor





















Količina:

7,8ml



Miris:

svež voćkast miris, oseća se kajsija



Rok trajanja:

12 meseci



Proizvodjač kaže:

Redizajnirana bočica sa jarko crvenim poklopcem sadrži formulu svežeg voćnog mirisa, sa sastojcima koji pomažu konturi oka da povrati svoj blistav izgled. Sferični puderi koji prigušuju, izglađuju i imaju svilenkast efekat i reflektujući pigmenti za trenutnu blistavost i neprimetan rezultat. Savršeno se stapajući s kožom, Healthy Mix korektor vidno eliminiše znakove umora u samo jednom koraku!



Sastojci:

Voda 

Dimetikon -silikon

cikloheksasiloksan -D6

fenoksietalon - konzervans (ima poentu da pobije i spreči razmnožavanje mikroorganizama)

puder - fina suva supstanca

butilen glikol - može iziritirati oči

Dimetikon Krospolimer - stvara barijeru i hidrira

parfem - prekomerna upotreba parfema može izazvati iritacije kod osetljive kože

metikon - silikon

Tokoferol - vitamin E

glicerin -dobar za kožu ukoliko se ne koristi u izvornom obliku

limunska kiselina -tonira masnu kožu, hidrira, antibakterijska svojstva

liskun -prirodni mineralni obojivač



Prekrivna moć:

srednja



srednja prekrivna moć, nijansa 51




Izgled kože nakon nanošenja:

koža je blistava i probudjena



Blendanje:

lako se blenda i prstima i sundjerom



Uvlačenje u bore:

Nanela sam ga u 10 pre podne i primetila sam tek oko 10-og sata da se malo skupio. Do kraja dana je ostao isti.



Cena:

Jasmin: ovde



Ocena:

10/10



Moje mišljenje:


Nisam probala staru formulu pa ne mogu reći da li je ovaj bolji od prethodnog ali ova formula odgovara mojoj mešovitoj koži. Sastojci, završnica, stapanje sa kožom i trajanje su karakteristike koje volim kod ovog pudera. Neće vam dati potpunu prekrivnu moć ali to i nije potrebno za jedan svakodnevni puder.
Korektor je nešto što vam nije neophodno iako se meni svidja kako izgleda na podočnjacima. Ima srednju prekrivnu moć i daje blistav finiš.


Ako moram da vam preporučim jedan od ova dva proizvoda, izabrala bih puder.







Da li vam se dopao ovaj post?

Kakvi su vaši utisci o ovim proizvodima?



Do sledećeg čitanja,

Mirjana M



Коментари

  1. Odlican post! Izgledaju veoma kvalitetno.
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Nikada nista nisam koristila od Bourjois kozmetike ali vidim da je dosta hvaljena te mi je drago sto sam cula tvoje misljenje! Veoma interesantan post, dopao mi se kao i proizvodi koje si nam prezentovala, verujem da cu ih isprobati.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Nikad nisam probala ovaj puder, ali sam primetila da ga sve devojke hvale. Nadam se da cu imati priliku da ga isprobam.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Recenzija je odlična,nisam probala ovaj puder,ali sam čula za njega! <3
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар