Bourjois 123 Perfect
















Količina:

30ml



Rok trajanja:

12 meseci



Miris:

nežam i prijatan



Proizvodjač kaže:

Zahvaljujući originalnoj kombinaciji koja se sastoji od tri mikronizovana korektivna pigmenta, 123 Perfection foundation uspešno koriguje sve nedostatke na koži, kao i neujednačenu boju tena.
123 Perfection foundation:
1. Specifični žuti korektivni pigmenti za odmoran ten
2. Lila pigmenti za blistavost i osvetljen ten
3. Zeleni pigmenti koji deluju protiv crvenila i izjednačavaju ton kože
Uživajte u neopisivom savršenstvu koje traje i do 16 sati!

Tekstura:

gust je ali ne preterano


Prekrivanje:

srednje ka jakom






Blendanje:

Lepše izgleda kada se izblenda sundjerčićem



Završnica:

prirodni mat finiš



Ocena:

9/10



Kupiti:

Lily shop: ovde

Jasmin: ovde



Moj utisak


Dopada mi se:

miris
blendanje
izgled i završnica na koži
prekrivna moć
trajanje
setuje se sam


Ne dopada mi se:

oksidira 
nema dovoljno svetlu nijansu za mene koja će mi nakon oksidiranja biti dobra



Moja preporuka:

Moram da priznam da je ovaj puder zaista dobar i da će dobro izgledati na normalnoj ka kombinovanoj i masnoj koži.


Koji je vaš omiljeni puder?

Da li ste probale ovaj?

Kakvo je vaše iskustvo sa njim?




Do sledećeg čitanja,

Mirjana M







Коментари

  1. Sjajna recenzija, kao i uvijek! Nisam probala proizvod, ali izgleda odlično na tvojim fotografijama. Ja baš imam kombinovanu kožu.. ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/dan-na-adi-bojani.html

    ОдговориИзбриши
  2. Do sada nisam koristila niti probala nista od Bourjois kozmetike tako da se uvek obradujem citanju ovih recenzija! Naravno, od tebe smo navikli na ultra detaljne recenzije tako da ja uzivam u svakoj koju ti napises! Odlican post draga, meni se ovaj puder cini korektnim i rado bih ga probala.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. super post! ovaj proizvod se čini jako dobar,odlična recenzija! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар