LLUMS HIGHLIGHTER RECENZIJA I UPOREDJIVANJE NIJANSI









Llums tečni highlighter i prajmer









Količina: 25ml

Sastav i miris: medju prvim sastojcima je voda, talk, mica.. Miris podseća na njihove highlightere ali je pomalo hemijski i dosta blaži.

Nijansa: 201 honey glow

Namena: proizvodjač kaže da se koristi kao highlighter i kao prajmer

Moja primena:
kao highlighter mi je pretaman zato što sam bela kao sir ali mi je kao senka na pokretnom delu kapka  odličan
kao prajmer mi je ok ali imam masnu kožu tako da mi ne odgovara u potpunosti ali uz prajmer je super
koristim ga za potamljivanje pudera i cc krema

koža izgleda zaista sveže

Ocena: 7/10


Cena: ovde


Moj utisak:

Ovo je svetlija nijansa i mislim da je pretamna za devojke sa mojim tonom kože. Mislim da bi Llums odradio dobar posao kada bi napravio tečni highlighter u vanila nijansi (kao stik koji imaju i o kome pišem u nastavku posta) i u svetlo zlatnoj.




Llums kremasti highlighter







Količina: 6,5grama

Sastav i miris: sastav ne piše a miris se skoro ni ne oseća.


Namena: za highlight :D

Moja primena:

nanosim ga isključivo prstima jer ga prsti ugreju i prilikom nanošenja se puder ne pomera
može se naneti i sundjerom ali nikako četkom (bar se meni tako nije dobro pokazalo)

Ocena: 10/10


Cena: ovde


Moj utisak:

Može biti vrlo prirodan sjaj ali i instagram ''mokri'' look što je zaista dobro. Moram da napomenem da ga ja uvek setujem highlighterom  u sličnoj nijansi jer je ipak upitanju krem proizvod i leto je. ;)




Llums mramorni bronzer 03-LAVA







Količina: 8grama (što je vrlo glupo jer su ostali po 9 grama)

Sastav i miris: ima iste sastojke kao i 02 amber čiju sam recenziju radila ovde . Miris je mnogo blaži od 02.

Namena: kažu bronzer ali nije bronzer

Moja primena: Iskreno ja ga koristim kao senku trenutno jer mi je pretaman.

Ocena: 6/10

Cena: ovde

Moj utisak:

Od sva tri proizvoda ovaj mi se najmanje dopada. Ne sija dovoljno i nije svetao. Na poslednjoj slici ćete videti uporedjivanje sa 02 i videćete da je on kao senka za oči.


sva tri 


uporedjivala sam nijanse sa sličnim highlighterima i rezultat je ovakav:

uporedjivanje sa drugim highlighterima


Napomena:

03 nisam uporedjivala sa 02 zbog nijanse već zbog intenziteta sjaja.


Konačan utisak:

Svi imamo drugačiji ton, podton kože i ukus ali mojim standardima je prišao samo highlighter u stiku. 
Ne mogu da kažem da je 201 loš proizvod ali mi je, ponovo ću reći, pretaman. (znam da sam dosadna)

03 nije ni bronzer, ni highlighter a ni dovoljno pigmentovana senka. Nemojte ga kupovati, bolje kupite 102 čiju sam recenziju radila ovde .




Otvorila sam instagram stranicu na kojoj sam objavila svoju  kolekciju četkica. 
Ukoliko želite da pogledate---> mirjanasite

Zapratite me i medju prvima saznajte šta kupujem i šta planiram da recenziram sledeće.


Do sledećeg čitanja,

Mirjana Miryaam




Коментари