Dermacol puder recenzija- detaljna recenzija





pakovanje je imalo foliju koju sam probušila vrhom poklopca kao što možete videti

neverovatno je gust

levo je crna seka

nanela sam sloj koji bih inače stavila sebi na lice, možete videti kakav finiš ostavlja






Količina:

30grama


Miris:

blag miris koji me podseća na miris jedne kreme, ništa neprijatno, skoro ga i ne osećate


Proizvodjač kaže:

klinički testiran, hipoalergetski, visoko prekrivanje. Formula je napravljena za potrebe snimanja .
Jedinstvena kremasta formula  koja sadrži 50% pigmenta, prikriva neravnomernu boju kože i crvenila, omekšava kožu i daje baršunast i mat finish. Ima SPF 30 i štiti kožu od drugih spoljašnjih uticaja.

Može se koristiti na licu i telu, za posvetljivanje i potamljivanje tona kože ili za profesonalnu upotrebu za slikanje i specijalne prilike.
Prekriva tamne podočnjake ispod očiju, ožiljke, fleke, hiperpigmentaciju i crvenila. Umorna koža izgleda sveže. Naneti na prajmer. Vodootporan



Sastav:


CI 77891 (titanium dioxide)-  pigment koji se koristi i za bojenje hrane i kao sastavni deo proizvoda za sunčanje


Paraffinum Liquidum- mineralno ulje dobijeno preradom nafte koje utiče na to da koža sporije gubi vlagu


 Paraffin -Parafini stvaraju tanak sloj koji se može odstraniti samo pilingom. Oni su ok za osobe za normalnom kožom. Ukratko: ništa ne ide u kožu niti iz kože


Cera Microcristallina (Mirkokristalni vosak)- petroleumska vrsta voska


Petrolatum -naftni derivat koji kožu čine mekom; štiti je i apsorbuje


 Alumina - ''anti-caking'' agent, nije loš sastojak ali moram da napomenem da je aluminijum neurotoksin


Glyceryl Stearate -emulzifatator i hidratant


Silica Silylate - ne šteti kožu ukoliko se koristi u amorfnom obliku


Parfumosetljivija koža može reagovati na parfeme u vidu iritacija ali mislim da je ovde bezazlen jer nije medju prvim sastojcima, ali svakako parfemi nisu nešto neophodno u kozmetici i mogu izazvati crvenilo, bubuljice


 CI 77492- oksid gvožđa, mineral, prirodna boja: žuta, crvena, crveno-smedja

CI 77491-oksid gvožđa, mineral, prirodna boja: žuta, crvena, crveno-smedja

CI 77499oksid gvožđa, mineral, prirodna boja: žuta, crvena, crveno-smedja




Tekstura

neverovatno gust puder



Osećaj na koži:

lice mi nije bilo mekše niti zagladjenije ali osećala sam puder iako nisam stavila veliku količinu



Trajanje na koži:

nakon tri sata sam prosijala


Vodootporan:

nije


Finish na koži:

Proizvodjač je naveo da daje mat finiš sa čime se ne bih složila. Izgled pudera je veoma sjajan ali se može zamatirati.


Izgled nakon 5-10 sati:

nije mi istakao suve delove ali mi se uvukao u linijice ispod očiju i na nosu ima čudnu teksturu, kao da se razlaže



Iritacije na koži:

Nije ih bilo


Nijanse:





Cena:

mozete pitati devojku ovde



Ocena:

7/10



Kupiti



Moj utisak:


Lako se nanosi i lepo se blenda. Potrebna je izuzetno mala količina jer je zaista koncentrovan i gust. Izjednači ten, prekrije sva crvenila i podočnjake. Ne može prekriti tetovaže i mladeže a da to izgleda prirodno.
Ne preporučujem ga za svakodnevno nošenje već isključivo za specijalne prilike ili u svrhu korektora zbog velikog prekrivanja.

Korišćenjem četkica se dobija veće prekrivanje ali zato ne izgleda prirodno dok se sundjerom smanjuje prekrivanje i izgleda prirodnije.

Na T zoni nakon 4-5 sati izgleda jezivo i zato ga nikada ne nanosim na taj deo već na delove kojima treba. Njime čistim obrve za šta je odličan.

Ako se pitate da li da ga kupite, ja bih vam preporučila da to ne uradite sem ako niste neko ko šminka druge i kojima treba takav puder. Za ''običnu'' devojku koja šminka samo sebe nije.

Moram da napomenem da sam na instagramu naišla na par profila koji ovaj puder prodaju za duplo manju cenu i znajte da su to kopije što možete videti na profilu devojke kod koje naručujem. Dakle cena ovog pudera ne može biti izmedju 600-700 din već izmedju 1600-1800. Čak su i za ovaj puder napravili kopiju i zamolila bih vas da pazite od koga šta naručujete. Profil sa koga ja naručujem ima original puder tako da ne morate da brinete o tome


Da li vam se dopao ovaj post?

Da li ste probale ovaj proizvod?

Predložite mi šta bih sledeće mogla da recenziram.



Zapratite me na instagramu:

miryaam.t



Do sledećeg čitanja,

Mirjana Miryaam.


Коментари

  1. Joj, jako sam se razočarala sada u ovaj puder :/
    Kada sam vidjela naslov posta baš sam se jako obradovala da je netko uradio recenziju njega. Gledala sam na instagramu kako ljudi prekrivaju tetovaže i kao vodootporan je. Uh, pravo razočaranje :)
    Ali ti si odlično napisala recenziju! :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  2. Cim sam videla naslov jedva sam cekala da procitam teks i tvoje utiske. I baš sam se razočarala a htela sam da ga naručim. Hvala ti na ovoj divnoj recenziji :*

    Tako ja to

    ОдговориИзбриши
  3. Sastav je užasan, naftni derivati na sve strane. Nikada ne bih to stavila na lice :x

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Jako detaljna i dobra recenzija,šteta što proizvod ,izgleda,baš i nije super stvar za lice...
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар