Max Factor pan stik













O proizvodu


Za suvu i normalnu kožu

Bogata krem tekstura

Prikriva nedostatke

rok trajanja je 12meseci

Količina je 9grama



Šta ja kažem:




Prekrivanje: sundjerom sam dobijala jače prekrivanje nego četkom; jako srednje


Izgled na koži: ne izgleda kao maska ali moram da napomenem da sam ga nanosila samo kao korektor


Ponašanje tokom dana i izgled na kraju dana: nije se uvukao u borice 


Blendanje: mislila sam da ću ga teško blendati ali i četkom i sundjerom se lepo stapa sa kožom.


Preporučujem: 

da ga koristite kao korektor jer je pretežak kao zamena za puder

ukoliko imate suvo lice dobro ga hidrirajte pre nanošenja


Ne preporučujem:

devojkama sa problematičnom kožom

osetljivom kožom

kožom sklonom aknama



Cena: ovde


Ocena: 6/10







Da li ste vi probale ovaj proizvod?

Kakvi su vaši utisci?

Da li vam se dopao ovaj post?




Коментари

  1. Super recenzija,baš mi se dopada kako si predstavila proizvod!Ja ovaj proizvod želim jako dugo porobati,prvom prilikom ću ga kupiti. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------------- novi post na temu blue whale

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post :)
    Nova sam na bloggeru i zapratila sam se,poseti i ti moj blog ako zelis ♡ Dotted with hearts

    ОдговориИзбриши

Постави коментар