Pages

Sunday, 14 May 2017

Max Factor pan stik













O proizvodu


Za suvu i normalnu kožu

Bogata krem tekstura

Prikriva nedostatke

rok trajanja je 12meseci

Količina je 9grama



Šta ja kažem:




Prekrivanje: sundjerom sam dobijala jače prekrivanje nego četkom; jako srednje


Izgled na koži: ne izgleda kao maska ali moram da napomenem da sam ga nanosila samo kao korektor


Ponašanje tokom dana i izgled na kraju dana: nije se uvukao u borice 


Blendanje: mislila sam da ću ga teško blendati ali i četkom i sundjerom se lepo stapa sa kožom.


Preporučujem: 

da ga koristite kao korektor jer je pretežak kao zamena za puder

ukoliko imate suvo lice dobro ga hidrirajte pre nanošenja


Ne preporučujem:

devojkama sa problematičnom kožom

osetljivom kožom

kožom sklonom aknama



Cena: ovde


Ocena: 6/10







Da li ste vi probale ovaj proizvod?

Kakvi su vaši utisci?

Da li vam se dopao ovaj post?




2 comments:

  1. Super recenzija,baš mi se dopada kako si predstavila proizvod!Ja ovaj proizvod želim jako dugo porobati,prvom prilikom ću ga kupiti. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------------- novi post na temu blue whale

    ReplyDelete
  2. Odlican post :)
    Nova sam na bloggeru i zapratila sam se,poseti i ti moj blog ako zelis ♡ Dotted with hearts

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...