Pages

Thursday, 13 April 2017

Farmasi Velvet Mat tečni karmini


Još jedna recenzija Farmasi kozmetike.





aplikator





nijanse i preslikavanje


Količina: 4ml


Miris: klasičan Farmasi


Pigmentacija: 100/10


Aplikator: srednje veličine, precizan kao i kod običnih mat koje sam već recenzirala


Osećaj na usnama: kao svila, zaista opravdava taj naziv VELVET. I apsolutno mi nisu ni najmanje isušili usne.


Dugotrajnost: Poprilično je dugotrajan s obzirom da je velvet formula. Ravnomerno se skida i ne suši se.


Ocena: 10/10


Cena: oko 550


Moje mišljenje:

Apsolutno opravdavaju cenu. Jedni od najprijatnijih, najnosivijih, najpigmentovanijih i najboljih tečnih karmina koje sam ikada probala.


Da li ću ih ponovo kupiti?
DA





Da li ste probale ove karmine?



Kakvi su vaši utisci?





2 comments:

  1. Nisam probala ovaj karmin ali ovom recenzijom i pozitivnim reakcijama si me jako zainteresirala za ovaj proizvod. Mislim da bih ga i ja mogla u skorije vrijeme kupiti. Odlican post!

    Q&A na mom blogu, posjeti ga: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Nijanse su predivne i cula sam 1000 dobrih kritika na njihov racun, moram da isprobam!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...