Farmasi MATTE tečni karmin



Farmasi kozmetiku koristim od oktobra i moram priznati da su oni jedan kvalitetan kozmetički brend.
Ovo je prvi tečni mat karmin koji sam isprobala od njih. U nastavku pročitajte moje utiske.









nijansa



aplikator



u senci/na suncu



Količina: 4ml


Pigmentacija: 100/10


Miris: klasičan Farmasi


Aplikator: vidite gore na slici. Meni lično odgovara nije ni prevelik niti je premali. Njime mogu precizno da oivičim usne. Sam aplikator pokupi dovoljnu količinu proizvoda da prekrije cele usne


Nanošenje: prosto klizi


Osećaj na usnama: suši se brzo, ne puca nakon višesatnog nošenja. Ne možete trljati usne jer je zaista mat (što se dešava sa skoro svim mat tečnim ruževima) . Osećaj nije neprijatan ali osećate da su vam usne suve (nije nivo sahare ali ipak osećate) što kod mene nije bio problem jer ih redovno pilingujem i hidriram jakim balzamima.


Trajanje: stavila sam ga u 9 pre podne i nakon sat vremena sam doručkovala omlet; skinuo se gotovo neprimetno u unutrašnjem delu usana (što je i normalno). Uzmite u obzir da je ova nijansa jedna nežna i svetla.


Mešanje sa drugim proizvodima: vetrovitim danima sam ga mešala sa bezbojnim sjajevima i predivno je izgledao. Nije se pomerao niti razlivao.


Cena:ona je oko 550 zavisi od kataloga (ovde) 


Ocena: 9,5/10


Moje mišljenje

Ovo što ću reći, pričam na osnovu ove jedne nijanse. 
Pigmentacija, aplikator i trajanje je nešto što je FANTASTICNO i nešto što opravdava cenu u odnosu na količinu i kvalitet.


Recenzije Farmasi proizvoda:







Коментари

Постави коментар