Potrošeni proizvodi #8

Drage moje konačno sam sela da vam napišem post o potrošenim proizvodima za mesec AVGUST. Znam da kasnim i izvinjavam se na tome.








1. Fa gel sa kokosovim mlekom





Količina: 250ml

Kupljeno: lokalna parfimerija

Recenzija: Ovaj gel se već nalazio u potrošenim proizvodima što govori o tome koliko mi se dopao.

Ocena: 10/10

Cena: do 200 din



2. Fa magic oil sa plavim lotosom




Količina: 250ml

Kupljeno: lokalna parfimerija

Recenzija: Ništa specijalno. Mama mi ga je dala zato što ona ne koristi Fa                  gelove

Ocena: 6,5/10

Cena: 150-200 din


3. Fa gel za tuširanje sa grčkim jogurtom i bedemom





 Količina: 250ml

Kupljeno: lokalna parfimerija

Recenzija: Divan kremast gel.

Ocena: 10/10

Cena: do 200 din



4. Carota maska za masnu kosu koja se često pere sa šargarepom






 Količina: 1000ml

Kupljeno: lokalna parfimerija

Recenzija: Najbolja maska koju sam do sada probala. Miris je dobar; ne                    ostaje dugo u kosi. O njoj sam pisala u nega kose I deo . 

Ocena: 10/10

Cena: oko 300-350 din


5. Lycia trake za depilaciju lica


 Količina: 20 traki

Kupljeno: DM

Recenzija: Pored tračica nalaze se dve postdepilacione maramice koje su fantastične. 

Ocena: 8/10

Cena: oko 200 din


6. Afrodita krema za depilaciju tela




Količina: 250ml

Kupljeno: apoteka

Recenzija: Krema kao krema. Ništa specijalno. Miris je katastrofa.

Ocena: 7/10

Cena: oko 300 din



7. Nivea soft univerzalna krema





Količina: 100 ml

Kupljeno: DM

Recenzija: Klasika. ;3

Ocena: 10/10

Cena: oko 200 din


8. Avon Planet Spa puter za telo sa šea puterom





Količina: 200 ml

Kupljeno: katalog

Recenzija: Odličan za hidrataciju. Sporije se suši. Čudan ali ugodan miris.

Ocena: 9/10

Cena: oko 350-400 din




Da li vam se dopao ovaj post?

Da li ste probale neke od ovih proizvoda?

Pridružite se mom blogu klikom na dugme ''prati'' u odeljku ''Najdraži''. 

Lajkujte moju facebook stranicu ovde

Zapratite me na instagramu: Miryaam.t


Love, Miryaam

Коментари

  1. Od ovih proizvoda sam samo probala Nivea Kremu. <3
    Sve u svemu,odličan post! :*

    anastasjastyles.blogspot.ba <----------- novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastičan post draga! Probala sam onu masku za kosu, niveu kremu i onaj gel fa za tuširanje i predobri su *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Ja vecinu ovih stvari nisam probala (osim Lucijinih proizvoda za depiliranje) ali ne sumnjam u tvoj ukus i potvrdu da su korektni i manje visi dobri. Posebno mi se u ovom postu dopalo sto si proizvde ocenjivala tako da veliki lajk i za to.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Definitivno moram probati Fa gel sa grčkim jogurtom i bedemom i masku za masnu kosu!Zanimljivi proizvodi! <3 :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post !

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post draga! Svidja mi se kako si sve uredila :)
    http://thebeautyofstylefashionblog.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар