Essence all about nude paleta recenzija


Ovo je paleta koju sam koristila duži vremenski period i nakon dobrog testiranja sam odličila da vam napišem recenziju.















prstima, bez sunca



prstima, na suncu

četka od prirodne dlake, na suncu

četka od veštačke dlake, na suncu


Moji utisci 


Tekstura senki: praškasta

Blendanje: 9,5/10

Trajanje: do 5 sati se ne pomera nijedna, jedino izblede svetle mat senke

Pigmentacija: kao što ste videle gore, najbolja pigmentacija se postiže koristeći četke sa prirodnom                           dlakom

Iritacije: nisam imala nikakve iritacije iako imam jako osetljive oči

Pakovanje: klasika, teško se otvara

Preporučujem: za svaki dan

Cena: oko 550 dinara ( 4,38 evra)

Kupljeno: Dm, ima ih i u Lily drogerijama

Ocena: 9/10



My links:






Love,

Miryaam.

Коментари

  1. Sjajan post!Recenzija je odlična!Imala sam priliku da isprobam ovu paleticu i zaista je odlična!Što je super može se nositi i u školu!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Super paletica za svaki dan, i za tinejdzerke :)

    frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Ja imam njihovu All about rosses i ja sam prezadovoljna s njom :)
    Super recenzija :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Toliko paletica posjedujem da se ne usuđujem kupiti ovu. Ma da mi se doima...

    ОдговориИзбриши

Постави коментар