L'oreal infallible 24h matte puder recenzija


Konačno sam se naterala da napišem post o ovom puderu koji isprobavam već četiri meseca... Znam lenja sam ali kada vam je raspust tu i more ispred vas niste raspoloženi za pisanje.

Uživajte u postu!







Količina

35ml što je više od prosečne količine pudera


Tekstura

gusta ali ne prekoncentrovana formula


 Blendanje

i četka i beauty blender rade odličan posao, sve zavisi od raspoloženja i vremena za make up


 Izgled

zavisi od količine pudera koji stavite (naravno)


 Prekrivanje:

prvi tanak sloj je zadovoljavajući i ujednači ten dok drugi sloj prekriva skoro sve


 Mešanje sa drugim puderima/kremama

ne menja se struktura


 Kako se ponaša sa bazom

ok, ako je puder dobar baza i ne igra neku ulogu. Problem nastaje onda kada je puder loš. Primetila sam da oksidira za neke dve-tri nijanse.


 Prosijavanje

nakon 5-6 sati prosijam (zadovoljna sam kada uzmem u obzir koliko mi je masna T zona)


 Pomeranje u toku dana

MANA. Prenosi se na odeću, ne previše ali se prenosi.


 Da li isušuje kožu lica

malčice i ovaj puder ne preporučujem osobama sa suvom kožom.


 Cena

na sniženjima 1080


Kupiti:



 Ocena: 

8,5/10



Sastav, količina, rok trajanja








Da li ste vi probale ovaj puder, kakvi su vaši utisci? 

Nadam se da vam se dopao ovaj post. 



Love 

Miryaam

Коментари

  1. Ne mogu vjerovati, i ja sam danas pisala recenziju za isti proizvod 😀😀

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  2. Čini mi se kao super puder, ali ja pudere ne koristim pa ću ga svakako preporučiti sestri. ❤

    ОдговориИзбриши
  3. Verovatno je potrebno da ga dobroooo setujes da se ne bi prenosio na odecu. Planiram da ga kupim, a inace super recenzija :D <3

    ОдговориИзбриши

Постави коментар