Uporedjivanje #3 Syoss i Batiste šamponi za suvo pranje kose

Vreme je za još jedno uporedjivanje! Kasnim sa postom zbog rodjendana i ne znam gde mi je glava trenutno...

Kao što već vidite, danas pišem o dva šampona za suvo pranje kose Syoss i Batiste.








Batiste




Šta kaže proizvodjač:

Batiste suvi šampon je idealan za upotrebu izmedju pranja kose. Brzim i jednostavnim pritiskom na sprej revitalizuje kosu i uklanja višak masnoće. Savršeno čista i osvežena kosa izgledaće bujno i negovano.

Sastav: butane, isobutane, propane, oryza sativa starch, alcohol denat, parfum,  butylphenyl methypropional, linalool, distearyldimonium chloride, cetrimonium chloride.

Miris: prijatan cvetni miris koji se ne oseća previše na kosi tokom dana

Količina: 200ml

Način upotrebe: Energično promućkati pre upotrebe. Sprej držati na 30cm udaljenosti od kose i poprskati koren vlasišta. Umasirati prstima. Raščešljati i stilizovati

Tragovi na kosi: Čim se poprska po kosi ostaje beličasti prah koji nestaje onda kada umasirate u kosu.

Trajanje: jedan dan

Reakcije: nije me svrbela glava

Gde kupiti: u svakoj parfimeriji

Mane: kosa izgleda suvo, ne mnogo

Ocena: 10/10

Cena:500-600 din (svoj sam ugrabila na sniženju za 400)



Syoss




Šta kaže proizvodjač: Pruža 1 dodatni dan svežine i efekat kose koja ne izgleda masno bez pranja kose.

Sastav: insobutane, alcohol denat, oryza sativa starch, butane, propane, parfum, limonene, hexyl cinnamal, linalool, citronellol, citral, geraniol, vetrimonium chloride.

Miris: prijatan

Količina: 200ml

Način upotrebe: Položite peškir na ramena i dobro raščešljajte kosu. Pre svake upotrebe i izmedju nanošenja bocu snažno promućkati i sa udaljenosti od 20cm naprskati u kratkim mlazevima. Izmasirajte kosu preškirom i raščešljajte. Fenom odstranite eventualne ostatke pudera.

Tragovi na kosi: ostaje beličast prah ukoliko ne upotrebim fen.

Trajanje: pola dana

Reakcije: nisam imala reakciju

Gde kupiti: u svim parfimerijama

Mane: ostaje belo na kosi ukoliko se dobro ne utrlja

Ocena: 10/10

Cena: ne sećam se zaista ali je jeftiniji od Batiste šampona.
















Napomena: ne koristite suve šampone konstantno jer će vam isušiti kosu. Ali na kraju dana, kosa će najbolje izgledati ukoliko je operete ''normalnim'' šamponom i regeneratorom.


Love,

Miryaam

Zapratite me na instagramu @miryaam_t

Коментари

  1. Meni je Syoss bolji, jeftiniji a uradi bolji posao :)
    Odlican post, bas je super sto si se setila da uradis poredjivanje<3

    ОдговориИзбриши
  2. Odlično upoređivanje, svaka čast! Zaista si profesionalno uradila post.
    Nisam probala ni jedan ni drugi, ali mislim da bih prije probala Batiste. :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман14. јун 2016. 01:47

    Super post.Nazalost,nisam probala ni jedan ni drugi,ali sam cula za Batiste i planiram ga kupiti!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/vratila-sam-sepostavljajte-pitanja-za-q.html

    ОдговориИзбриши
  5. Meni je Batiste definitivni favorit i obozavam ga. Verujem da je i Syoss dobar. Zapratila sam te, ako zelis uzvrati ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар