Recenzija Eveline CC kreme

Konačno sam se vratilaa nadam se da će vam se dopasti ova recenzija.














Sastav








Količina

30ml


Tekstura: 

kremasta, srednje gusta, zelenkasta sa tamnim tačkicama/zrnca


Blendanje: 

veoma lako, potrebno je malo proizvoda



Izgled: 

prirodan



Prekrivanje: 

redukuje crvenilo na koži i radi ono što piše na pakovanju



Mešanje sa drugim puderima/kremama: 

nije promenila teksturu ostalih proizvoda



Kako se ponaša sa bazom: 

nisam primetila razliku



Prosijavanje

po toplom vremenu posle 4 sata (uzmite u obzir da mi je T zona jeziva)




Pomeranje u toku dana: 

ne pomera se sa lica




Ocena

9,5/10



Cena: 

oko 550 din (kupila sam je na sniženju za nekih 450 din)



Tekstura


Razmazano

Krajnji rezultat (dnevna svetlost)




Love you,

Miryaam




Коментари

  1. Odlicna recenzija, moracu u potragu za ovom mackalicom <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo napred! Nadam se da će se i tebi dopasti. Piši post da vidim i tvoju recenziju <3

      Избриши
  2. Primjetila sam je na policama, no još je nisam isprobala. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična recenzija, svaka čast! Nisam probala ovu cc kremu, vjerovatno jer se još ne šminkam i ne koristim te proizvode toliko. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com
    Molim vas kliknite na link -> http://goo.gl/YvoYS1

    ОдговориИзбриши
  4. Super post!
    Zapratila sam te, uzvrati ako zelis, bilo bi mi drago...
    NOvi post na mom blogu janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Baš sam je merkala na polici u DMu.☺ Izgleda da je baš dobra, tako da ću je nabaviti. Super post♥

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicna recenzija, izgleda baš dobro :*
    Super post!

    kreativanblog.blogspot.com ♡

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман30. јун 2016. 11:05

    Cula sam za ovaj proizvod,ali nisam ga koristila!Mislim da cu ga verovatno uzeti! :D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Ja cu uskoro potrositi svoju Garnier BB kremu pa mi je potrebna nova.Nikada nisam imala CC kremu,ali mozda bih ovu mogla da probam.Po tvojoj recenziji mi se dopada :) Samo ovo za T zonu haha,nadam se da nece biti toliko jezivo :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha pa moja T-zona je po prirodi jeziva i nemoguća je misija da ona bude matirana duže od 8h (zimi je tako). Navela sam najgori primer: 35+ stepeni i bez matiranja kamenim puderom. Mislim da recenzija ne bi bila dobra kada bih pisala o proizvodu koji matiram. Ali izdrži 5-6 sati sa matiranjem (Essence Fix puder). :)

      Naravno da ću pogledati tvoj blog <3

      Избриши

Постави коментар