Uporedjivanje #2 Golden Rose ili Aura dugotrajnih tečnih mat ruževa

Ova recenzija je zvanično moja omiljena jer ću uporedjivati stare dobre Aura tečne mat karmine i nove iz Golden Rose kompanije. Sve što sam napisala stojim iza toga i ja sam osoba koja traži dlaku u jajetu.

Nažalost, kod sebe trenutno imam samo ovaj Aura mat karmin zato što su mi ostali kod drugarice..

Dakle da počnem!




Aura



1. Osnovne karakteristike:  ima 7ml, pakovanje je klasično: providno sa crnim poklopcem.

2. Pigmantacija je ok , sve zavisi od nijanse. U mom slučaju pigmentacija se dobija tek nakon dva sloja..

3. Dugotrajnost je odlična samo što se, ukoliko jedete, skine sa unutrašnjeg dela usana. (što je i normalno).

4. Osećaj na usnama: nije baš najbolji zato što je malo lepljivo i suvo. 

5. Aplikator je mali i dobar za nanošenje karmina.

6. Ponašanje na usnama: je sasvim ok. Imam problema da mi se u karmini skupljaju na usnama i to je bilo i u slučaju ovog Aurinog ali tek nakon 3-4 h

7. Setovanje: ne setuje se najbolje i ukoliko predjete prstom preko usana razmazaćete ga.

8. Cena: 535 din, može se naći u svim Lilly i DM drogerijama.

9. Mane: pigmentacija i mala lepljivost.

10. Miris: nežan i lep podseća na vanilu











Golden Rose

1. Osnovne karakteristike: ima 5,5 ml, pakovanje je veliko što me je zavaralo što se tiče količine proizvoda koji nalazi unutar njega.

2. Pigmentacija je FANTASTIČNA. Jednim slojem se postiže potpuna pigmentacija. Ukoliko nanesete drugi sloj, dodatno će istaći suvoću, uvući će se u borice i napraviće se grudvice.

3. Dugotrajnost: traje zaista dugo. Jela sam supu u želji da vidim kako se ponaša i moram priznati da se skinuo na samoj ivici unutrašnjeg dela usana ali ne u potpunosti već kao da je izbledelo i nije se primećivala razlika. 

4. Osećaj na usnama je znatno bolji nego kod Aurinog. Setuje se u roku od odmah, nije potrebna olovka, ne razliva se i ne isušuje usne (činjenica je da sam opsednuta puterima za usne i da ih hidriram u nenormalnim količinama).

5. Aplikator je po meni fantastičan. Pljosnat je ali zaobljeno pljosnat (koliko god to nelogično zvučalo) i dosta je veći od Aurinog. Precizniji je od istog što se tiče uglova usana baš zbog toga što je pljosnat.

6. Ponašanje na usnama je odlično. Jedini karmin koji se meni nije skupio u grudvice i borice usana. Ne možete da trljate usnu o usnu jer je prosto suvo zato što je mat karmin u pitanju.

7. Setovanje: matira se u roku od 1,5 sekunde i morate brzo raditi sa njim.

8. Cena: je oko 450-500, na akciji u Lilly-ju trenutno košta oko 330 din. (akcija traje do 25,5,2016)

9. Mane: boja oksidira! Moja nijansa je potamnela za tri nijanse što mi se ne svidja ali ne mogu da krivim formulu već uvoznika koji nije obezbedio testere!

10. Miris: je na prvu loptu prejak ali kasnije prelep i nežan puderast.










Pobednik ove borbe je....



Golden Rose


Razlog? Pigmentacija, osećaj na usnama, aplikator, miris, brzina setovanje (mač sa dve oštrice) i cena. 


Ovaj post je specijal povodom mog rodjendana. Hvala na preko 2000 pregleda!


Коментари

  1. Golden rose 10 h nece ukloni uvek stoj usta ☺ ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Ja Aurine plaćam po 349 din.u manjim parfimerijama,a u Liliju i Dm-u nije više od 540 din.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po manjim parfimerijama je cena znatno manja zbog same marze koju odredjena parfimerija uzima. Zato je bolje kupovati tamo jer se isplati. Snizene cene u Dm-u su malo vise (a nekada i jednake) od normalnih cena u obicnim parfimerijama

      Избриши
  3. U poslednje vreme sam se pitala za koji se odluciti. Tvoj post daje odgovor na sva pitanja. Svaka cast!
    Ukoliko zelis mozes pogledati moj blog na http://missymj.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар