Uporedjivanje #1 korektori









1. Alverde korektor


Proizvodjač kaže:

Za prekrivanje, sa mineralnim pigmentima. Bez sintetičkih konzervansa. Oftamološki ispitano. Pogodno i za osobe koje nose kontaktna sočiva.







Ovaj korektor je u nijansi 02 Porcelan i mislim da mi je presvetao.

Moji utisci:
Ne uvlači se u borice, lagan je, nije težak ali mi se ne svidja finiš koji ostavlja, izgleda malo veštački.. Ima čudan miris i suši se relativno brzo ali se ne blenda baš najbolje. Svidja mi se aplikator.
Platila sam ga oko 250 din.




2.Avon Colortrend korektor 



Moji utisci:

Nikako ga ne stavljajte na podočnjake jer je suv ali je ok za prekrivanje bubuljica. Prekrivna moć mu je srednja i suši se brzo.

Moj je u nijansi Light. (ima još jedna nijansa)

Platila sam ga oko 200 din.



3.Essence Stay Natural





Moji utisci:

Ima srednju prekrivnu moć, lepo se blenda, ne suši se brzo. Svidja mi se pakovanje i mislim da je praktično i lako za korišćenje.

Moj je u nijansi 01 Soft Being.

Platila sam ga oko 270 din








Pobednik u ovoj borbi je Essence Stay Natural.

Nadam se da vam se dopao ovaj post!

Prijavite se na moj blog!

Love you

Miryaam

Коментари