Potrošeni proizvodi #3

Zaista ne shvatam gde nam je pobegao mart i u to ime se  zapitajmo koliko vreme brzo leti. . ..

I da ne bih dužila, ovo su moji potrošeni proizvodi:






1. La petit marseillais šampon za suvu kosu


Sastojci:


Utisak:

Ovaj šampon mi se nije dopao zato što je za suvu kosu a ja imam masnu. Primetila sam da mi se pored bržeg mašćenja kose pojavila i perut što je uzrokovalo i blag svrab.

Ocena:2/10

Cena: oko 250 din, kupljeno u DM-u


2. Balea Fruit Harmony krema za ruke sa mirisom pitaje i kokosovog mleka




Sastojci:


Utisci:

Sasvim dobra kremica. To je onaj tip koji se maže na svakih sat vremena ali zna da ostavi onaj prijatan osećaj hidratacije na rukama čak i nakon 2-3 sata. Nosila sam je u školu i dosta mi je pomogla tokom hladnih dana. Miris je baš voćkast i intenzivan ali nije neprijatan i dugo se oseća.

Cena: oko 160 din, kupljena je u DM-u

Ocena: 9/10


3. Balea losion za telo sa mirisom maline i aloa vere




O njemu sam pisala ovde i ne želim da se ponavljam ali ću reći da je kao losion ok ali miris me je udavio.

Cena: oko 280 din i kupljeno je u Dm-u

Ocena:2/10.

4. Ziaja krema za ruke


Sastojci:


Utisci:

Ova krema je kupljena slučajno i takodje se jednom našla u potrošenim proizvodima koje možete naći ovde . Nema nikakav očaravajući miris a razlog tome jeste jedan od najzastupljenijih sastojaka, glicerina.

Cena: oko 160 din

Ocena: 5/10

5. Bioten gel za umivanje za masnu i kombinovanu kožu


Sastojci:




Utisci:

Ovo je proizvod u koji se kunem! Obožavam to što mi lepo čisti kožu, hidrira je i ne izaziva nikakve bubuljice i druge alergije. Ima izuzetno blago dejstvo kao što je i njegov miris (dunja). Preporučuje se korišćenje dva puta dnevno ali ja sam ga koristila pred spavanje; divna formula koja ne zateže kožu. Potrebna su dva zrna graška za celo lice što pokazuje i njegovu gustinu koja je za gel sasvim normalna. Ne peni mnogo dok se ispira (nadje se neki balončić ali ništa drastično). Desilo mi se da mi je upalo malo gela u oko ali nisam izvrištala. Još uvek imam oko.


Cena: oko 290 din (kupljen na akciji u DM-u)

Ocena: 100/100

6. Antibakterijski gel za dezinfikaciju ruku 50 ml


Utisci:

Nije bitno samo sredstvo koliko je bitna uloga higijene onih koji dolaze u kontakt sa šipkom u autobusu, otvaranjem i zatvaranjem vrata (škola, bolnica, opština, policija),  javnim wc-ima, diranjem tudjih stvari i td.

 Bez ovoga ne izlazim iz kuće (lažem,  postoji izuzetak a to je kada idem u prodavnicu). Užasno sam striktna po pitanju čistih ruku i same odeće te se ovo sredstvo mora naći u mojoj školskoj torbi. 

Kupila sam ga neplanirano ali sam zadovoljna ovim zato što u sebi ima male plave tačkice koje podsećaju na piling ali nisu piling već se tope kada dodju u kontakt sa kožom. 

Koristi se tako što se na suve ruke stavi malo gela koji se utrljava 1 min (a manijaci poput mene, stave pola bočice i utrljavaju 15 minuta). Miris koji ostaje nakon ovog gela je u početku baš jak ali nakon 5-6 sekundi podseća na običan sapun za pranje ruku.

Nisam primetila da mi je isušio ruke zato što po navici uvek mažem kremu nakon pranja ruku. Verovatno suši ruke ali ništa nepodnošljivo.

Cena: 94 din, kupljeno u Dm-u

Ocena: 9/10



7. Balea gel za tuširanje sa mirisom hibiskusa i nektarine



Utisci:

O njemu vas neću mnogo daviti; slatkast miris, ok gustina, unutra je narandžast (narandža boli xD ); prijao mi je onda kada sam želela da zamenim Davove pistaće. Sasvim super gel.

Cena: 150 din, kupljeno u DM-u

Ocena: 8/10

8. Nice cosmetic Mango exotic gel za tuširanje 




Utisci:

Ovo nije miris koji bih ja izabrala, što znači da mi je poklonjen. Ima jak sladak voćan miris. Gel kao gel ništa specijalno.

Cena: ne znam poklon je

Ocena: 3/10


9. Garnier pure termalna maska za lice



Sastojci:

Glycerin, Kaolin, Propylene glycol dicaprylate/dicaprate, CI77891/Titanium dioxide, Aluminum starch octenylsuccinate, Montmorillonite, Aqua/Water, Propylene Glycol, Allantoin, Lactic Acid, Lauryl Aminopropylglycine, Lauryl diethylendiaminoglycine, Salicylic acid, Serine, Tea-Lactate, Urea, Zinc PCA, Acrylates copolymer, Alcohol denat, Isobutane propylene carbonate, Silica, Sodium Chloride, Sodium Lactate, Sorbitol, Stearalkonium hectorite, Sodium Benzoate, CI42090/Blue 1, CI 7707/Ultramarines, CI 77947/Zinc oxide, Parfum/Fragrance, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool ( F.I.L. B 7123/3 )

Utisci:

Dolazi u pakovanju od dve spojene kesice od po 6ml (ja sam potrošila jednu kesicu). To je po meni sasvim dovoljno za masku. Ima plavičastobelu strukturu koja je na bazi gline i samim tim je gusta. Teško se ispira sa ivica lica, ali i to se preživi.

Nakon nje mi je lice mekano, pore su malo sužene i nema prosijavanja.

Cena: zaista nemam blage veze. . , kupljeno u DM-u

Ocena: 4/10

10. Afrodita umirujuća maska sa lavandom


Sastav:


Utisci:

Ovo mi je jedna od omiljenih maski kada imam one dane u mesecu i kada mi iskoče čudovišta po licu. Blaga maska koju koža upije u roku od dva-tri minuta, ima lep miris lavande kao i boju koja je nežno plavo-tirkizna.

Ne smiri odjednom sve upalne procese ali pomaže u samom procesu lečenja. Koža je mekana i izgleda sveže.

Cena: kupljena na sniženju (oko 120 din) u DM-u

Ocena: 7/10

11. Garnier maska za kosu ultra doux za veoma suvu kosu


Utisci:

Ova maska ima prelep slatkast miris od kog se nadrogiram. Stavljala sam je na vrhove kose koje mi je ostavljala mekane i mirišljave. ( :D )

Dugo mi je trajala i sigurno ću je ponovo kupiti.

Cena: kupljena je na sniženju za 270 din u DM-u

Ocena: 9/10



Nadam se da vam se dopao ovaj post :*

Miryaam





Коментари