Potrošeni proizvodi #1

Najdraže moje, ovo je jedana od serija postova za koju sam se odlučila da svakog meseca objavljujem. U ovoj seriji će se naći proizvodi koje sam potrošila i o kojima ću pisati po nešto ukratko dok ću za favorite i nefavorite odvojiti nove postove.

Spremam par recenzija koje mislim da će se dopasti osobama koje žele da za malo novca kupe jeftinu a dobru šminku.

Moram da napomenem da sam jedna od onih osoba koje dosta troše i nemojte da se iznenadite količinom mojih emtisa.



Uzivajte:

1. Afrodita šampon protiv opadanja kose sa koprivom i pantenolom

O ovom šamponu sam već pisala u ovom postu:
Recenzija proizvoda za kosu #1  u kome sam detaljno pisala.

Šampon kao šampon. Primetila sam da mi se kosa zasitila njega pa sam odlučila da ga promenim, ali sam uspela celog da ga potrošim zato što nije gust poput drugih šampona..










2. Garnier Ultra doux reparing conditioner avocado oil and shea butter


Ovo je jedan od najjačih regeneratora za kosu po mom mišljenju.

On je za veoma suvu i oštećenu kosu o čemu sam takodje pisala ovde.


 Ima 200 ml što mi je malo, ali je trajao oko tri meseca s obzirom da ga je i moja mama koristila.











3. Loreal paris Elseve sprej za lakše raščešljavanje kose


 Obožavam ovaj sprej. Koristim ga već tri godine i obožavam ga. Kosu mogu oprati samo šamponom, isprskati je ovim i ona će da bude kao posle tretmana regeneratorom. Radi svoj posao i više nego dobro. 

Imam ga u zalihama.












4. Echo silikonske kapi



 Ovo su mi omiljene kapi za kosu!!

Kosa je nakon njih mekana, svilenkasta, razmršena. Bukvalno kao posle feniranja.

 Obozavam!

Koštaju oko 700 din ali traju dugo i vrede i više od toga.







5. Syoss šampon za suvo pranje kose

Ovaj šampon je dobar isto kao i većina šampona ove vrste.

Produžava jedan dan.

Nije mi izazvao nikakve iritacije niti perut. Radi ono što piše na njemu.












6. Balea gel za tuširanje sa kokosom i vanilom




Gel kao gel. Razočarao me je miris,  zato što sam očekivala eksploziju vanile i kokosa ali mi je prijao onda kada sam želela nešto od čega neću padati u nesvest.


Cena mu je 149 din.












7. Fa yoghurt vanilla and honey


 Obozavam njegov miris, nekako je i jak i sladak i osvežavajući u isto vreme.

Baleu i njega sam koristila uporedno.

Nežan je za kožu i dosta hidrira, što mi se jako sviđa.

Nisam sigurna za cenu zato što sam dobila od drugarice.










8. Bu dezodorans free spirit

Slatkast i jak miris ali u isto vreme i osvežavajući.

A što se tiče sprečavanja znojenja, spremam vam proizvod kog ćete naći u favoritima..








9. Afrodita pena za čišćenje lica

Najnežnija, najmirišljavija i najbolja pena koju sam probala.

O njoj ću tek pisati.

Obožavam je.

Cena joj je oko 600-700









10. Veoma zdrava krema- hidratantna krema za lice

 Pisaću o njoj u jednom od postova.

Košta oko 150-200












11. Veoma zdrava krema- krema za problematičnu kožu

Ova krema pripada istom brendu kao prethodna. I o njoj ću pisati detaljno.


Cena je 250-260













12.Afrodita remove spots

O ovome ću tek pisati jer mislim da Afroditini proizvodi iz kolekcije Young&Pure zaslužuje poseban post.

Utiske ću detaljno izneti u narednom postu koji ću posvetiti nezi masne kože

Cena je oko 500 din







To je bio moj prvi post o potrošenim proizvodima za januar.




Коментари